Wat is SEO? Uitleg Werking EdWords.nl Search Marketing Blog.
De eerste tips hoe SEO aan te pakken, kun je lezen in de SEO beginnershandleiding van Google PDF. Lees al mijn artikelen over SEO. Top 10 SEO artikelen uit oktober 2016 10 must-read SEO artikelen uit december 2016 Top 10 SEO artikelen van augustus 2016. Zoeken naar: Zoeken. zoekmachine marketing nationaal.

 

betaalbare webdesign

Website laten maken

Wij zijn zeer gedreven webdesign specialisten gespecialiseerd in het ontwikkelen van CMS (content management systeem) websites in WordPress. Met WordPress kunt u op een makkelijke manier alles zelfstandig bijhouden. Onderhoud door een externe partij is overbodig omdat u de informatie op uw site zelf kunt wijzigen. Nieuwe foto’s toevoegen, een artikel voor uw blog schrijven of een extra pagina aanmaken … Wij zijn constant op de hoogte van de laatste trends op het gebied van webdesign. Kiest u voor responsive webdesign, zodat uw website ook goed zichtbaar is op tablets en smartphones. Een website laten onwterpen is bij ons is een website met het oog op de toekomst.

Website laten maken Professionele website voor éénmalig 599.
Meer dan alleen een website laten maken. kun je voor veel meer terecht dan alleen je nieuwe professionele goedkope website laten maken. Naast het afleveren van een website die aan al jouw wensen voldoet kunnen wij andere belangrijke zaken voor je website in orde maken. tuinmeubelen
 
NACIT: Website laten maken betaalbare website op maat te Antwerpen.
Een website op maat laten maken verhoogt de kans op conversie. Via het SNACit platform bouwen we drie keer zo snel en halveren we de tijd die kruipt in het ontwerpen van een op maat gemaakt webdesign. Zo kunnen we betaalbare prijzen aanrekenen bij het bouwen van een website. table de jardin
 
Fixdawel Webdesign Antwerpen Website laten maken.
14 tips voor een beter converterende. 8 Tips voor een Doeltreffende Call To Action. Heb je zelf een website of plan je er eentje te laten bouwen? Wil je meer producten/diensten verkopen of wens je meer abonnees op je nieuwsbrief? Lits enfant
 
Zelf website maken? Of toch je website laten bouwen? Proximus.
Is je website laten bouwen duurder? Je website zelf bouwen is geen makkelijke opdracht. Maar misschien overweeg je het toch, omdat je geen zin hebt in een grote investering. En op korte termijn kost een zelfbouwplatform je inderdaad minder dan een echte webontwikkelaar. Biertische
 
Professionele website/webshop laten maken scherp van prijs!
Webshop laten maken. Professionele website webshop laten maken. Professionele website of webshop laten maken scherp van prijs? Professionele website of webshop laten maken? Vraag dan hier een webdesign offerte, laat uw site bouwen door onze specialisten zo bent u verzekerd van een internetsite die scoort op internet. sleutel op de deur bouwen
 
Een betaalbare website laten bouwen.
Betaalbare website laten bouwen. Stap 1 Wat. In een vrijblijvend gesprek bekijken we hoe een website waardevol kan zijn voor uw bedrijf. Op basis van uw specifieke behoeften en verwachtingen kiezen we het ju iste webpakket op uw maat en bespreken we de layout. Bouwstijlen
 
Goedkope website laten bouwen.
Ik wil een goedkope website laten bouwen! Om op een goedkope manier een professionele website te laten bouwen volstaat het om ons contactformulier in te vullen of om een belletje te geven via 056 32 32 01. Offerte met scherpe prijs nodig voor uw website? B&b kopen Frankrijk
 
Website laten bouwen Webton.
De student ziet het bouwen van de website immers slechts als een leuke bijverdienste en beschikt daarnaast niet over dezelfde kennis en jarenlange ervaring als een professionele website bouwer. Een website laten bouwen door studenten betekent dus een groot risico. b&b beginnen frankrijk
 
Website laten maken? Kies voor betaalbare kwaliteit van Imaxx!
Door onze jarenlange ervaring en een eigen team van experts kunnen wij een kwalitatieve website bouwen voor elk bedrijf. Als u kiest om uw website door Imaxx te laten maken verzorgen wij ook de webhosting, e-mailboxen, aanpassingen en onderhoud, domeinnamen, internet marketing, zoekmachine optimalisatie en e-mailmarketing. Personal trainer Mechelen

betaalbare webdesign

 

Marketing for the modern age: Conversion Rate Optimisation – the new ‘SEO’

For four weeks, Hotel Designs is working with author and CEO of DHM, Adam Hamadache, in order to explore the minefield of marketing. In his second article in the series of four, Hamadache explores a new acronym that should be on every hotel group’s radar, CRO… 

For years, Search Engine Optimisation (SEO) has dominated the rhetoric, and discussion around digital marketing in the boutique hotel sector. SEO of course being the process of optimising your website in such a way that moves its listing further up the rankings on search engines like Google for search terms that fit the product best. In short, SEO is about more relevant traffic to your website.

However, a new acronym has popped up in recent years, and it’s worth taking note. CRO (Conversion Rate Optimisation) is the process of analysing website data in a bid to improve the amount of transactions achieved, relative to the volume of traffic received. Or in plain English: trying to squeeze as much business out of your website as possible.

The reason CRO – rather than SEO – should be on your radar, is best explained by the “leaky bucket” analogy. The basic premise being that your website is very much like a water bucket with lots of tiny holes in it. SEO is akin to pouring more water in at the top, whereas CRO is identifying where those holes are, and plugging them. The argument here being; CRO is the far wiser pursuit, in an attempt to keep more water in the bucket.

 

“The general rule of thumb is that if you keep browsers on your website for longer, the chances of them turning from ‘looker’ to ‘booker’ increases.”

An example of one of these ‘holes’ might be the image gallery page on your website, where perhaps 20 per cent of your traffic is leaving your website because the page is too slow to load. The ‘plugging’ of this ‘hole’ would be to speed up the loading time of this page, reducing the amount of people who get frustrated and leave. Simple, but effective.

Whilst this one small change is unlikely to rocket your conversion stats, the general rule of thumb is that if you keep browsers on your website for longer, the chances of them turning from ‘looker’ to ‘booker’ increases.

An advanced CRO strategy goes beyond just speeding up the load time and can involve things like split-testing landing pages – the process of serving 50% of your website’s traffic to version A of the website, and the other half to version B to determine which version converts best.

Put into practice, this might also involve the use of geo-targeted landing pages, using a sophisticated IP address tracking tool to determine the location of the web-browser, and using that information to present them a homepage most likely to serve them best. Whilst the technicalities of this can be complex, the premise of serving food and beverage imagery and copy to web-browsers within close proximity of the hotel, and accommodation-themed content to those a little further afield makes logical sense and can vastly improve conversion rates.

 

“And therein lies the other big problem with SEO – it’s more difficult than ever to work your way up the ranks.”

Yes, the technology of websites has moved on, but why should a CRO budget be replacing your SEO budget, you might wonder? Chances are, your hotel website doesn’t need more traffic, it just needs to convert more of it. It’s not uncommon for a 30-bedroom property to receive over 5,000 unique users to its website each month, but average one booking a day through its direct channel.

In the above website example, 5,000 unique users are needed to achieve 30 bookings each month: a conversion rate of 0.6 per cent. To achieve one extra booking per day, an SEO strategy would need to deliver an extra 5,000 unique users each month, whereas a CRO strategy would need to find just an extra 30 customers out of the original 5,000. Needless to say, it’s a great deal easier and cheaper to double your website’s conversion rate, than it is to double your traffic. houten trappen

And therein lies the other big problem with SEO – it’s more difficult than ever to work your way up the ranks, let alone double the volume of traffic. Google’s become incredibly smart, to the point where the strategies that guaranteed higher traffic just 3 years ago, actively work against your website today. And who’s to say that the things your SEO agency are doing today, won’t change next year and undo all their good work? Onesie vrouwen

Whilst this is unlikely, Google’s algorithms are almost certain to continue to adapt and become smarter, leaving a “traffic plateau effect” for businesses like boutique hotels, unable to rank high for the most lucrative search terms, but served a healthy and well-proportioned dose of traffic for their needs.

The point is, and has always been this: it’s not important how much traffic your website gets, rather how much of that traffic goes onto convert into a booking. CRO – the intelligent use of data and technology to convert more sales – should be prioritised over SEO based on both logical and economical grounds.

  Webdesign bureau - Online Marketing